Działamy w branży IT od ponad 20 lat. Zajmujemy się usługami outsourcingu IT dla naszych Partnerów oraz realizacją zaawansowanych projektów z obszaru IT.
Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: Gdynia
Podstawowe wymaganie wobec kandydata to:
- Wykształcenie techniczne (informatyka lub pokrewne)
- Wiedza techniczno-informatyczna (Systemy Windows/Windows Server , popularne aplikacje biurowe, O365, AD oraz problematyka sieciowa)
- Umiejętność identyfikacji oraz rozwiązywania problemów
- Samodzielność
- Komunikatywność
- Odpowiedzialne podejście do pracy
- Otwartość na rozwój
- Prawo jazdy kat.B.
- Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie rozumienia dokumentacji technicznej
- Kultura osobista
Główne zadania na stanowisku to:
- Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów
- Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej)
- Przygotowanie nowych stanowisk (sprzęt komputerowy , oprogramowanie biurowe)
- Zarządzeni dostępami i nadawanie uprawnień
- Udział w realizacji nowych projektów IT
- Współpraca z administratorami systemów
- Współpraca ze specjalistycznymi zespołami wsparcia.
Co oferujemy:
- Ciekawą pracę z najnowszymi technologiami IT
- Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia, adekwatne do posiadanych kompetencji
- Możliwości rozwoju zawodowego i szkoleń
- Praca w kameralnym i przyjaznym zespole
Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie CV za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Accent Microcomputers
Jesteśmy obecni na rynku IT od ponad 20 lat. Nasza główna działalność to usługi outsourcingu IT dla naszych Partnerów. Ponadto zajmujemy się realizacją projektów w wielu różnych obszarach IT (projektowanie i budowa infrastruktury IT, bezpieczeństwo IT, wdrożenia ERP itp.).