Cyfrowa Foto to jedna z trzech największych drukarni cyfrowych w Europie. Swój model biznesowy opieramy o nowoczesne rozwiązania e-commerce, docierając kanałami B2B i B2C do fotografów krajowych i zagranicznych.
Twórcami sukcesu jaki osiągnęliśmy do tej pory są Ludzie. Zatrudniamy specjalistów, najlepszych ekspertów z obszaru IT, marketingu internetowego, technologii druku cyfrowego, zarządzania produkcją. Jesteśmy również otwarci na ludzi młodych, ambitnych i mających podstawy teoretyczne do realizacji celów zawodowych.
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu pracownika działu Helpdesk.
Pracownik działu Helpdesk
Miejsce pracy: Zaczernie k. Rzeszowa
Pracując dla nas, do Twoich głównych zadań będzie należało:
- bieżące wsparcie techniczne użytkowników
- konfiguracja stacji roboczych oraz infrastruktury sieciowej
Co jest dla nas ważne:
- chęć podnoszenia swoich umiejętności i dalszego rozwoju
- znajomość środowiska Windows ( od wersji 7)
- podstawowa znajomość zagadnień sieciowych: TCP/IP, Protokoły DHCP, WINS, DNS
- umiejętność konfigurowania i diagnozowania sprzętu komputerowego i sieciowego
- umiejętność rozwiązywania problemów IT
Dodatkowe atuty:
- podstawowa znajomość Windows Server ( od wersji 2003), Linux (Debian , Ubuntu)
- konfiguracja serwerów Windows i Linux
- znajomość wirtualizacji
- znajomość języków skryptowych
W zamian za Twoją pracę i zaangażowanie proponujemy:
- realny wpływ na rozwój działu
- przejrzysty zakres zadań
- możliwość uczestnictwa w kursach językowych
- udział w międzynarodowych projektach
- fajnych i ogarniętych ludzi
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, żebyś wiedział co jest na czasie
- przystanek autobusowy pod samą firmą
- ubezpieczenie grupowe, prywatna opiekę medyczną i kartę Multisport dla chętnych
- pracę stacjonarną, elastyczne godziny pracy