specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
Synevo Sp. z o.o.Kraków, ul. Ujastek 3
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
IIF S.A. jest funduszem technologicznym typu Venture Capital, inwestującym w innowacyjne przedsięwzięcia z dziedziny IT, consumer finance, e–commerce, i nowych elektronicznych mediów. Inwestuje w innowacyjne projekty o znacznym potencjale rozwoju, znajdujące się w początkowych stadiach rozwoju (seed i start-up). IIF i jego kadra stoi za sukcesami takich firm jak Comarch, Inteligo, BillBird (Moje Rachunki), Wind Mobile, Software Mind, czy meble.pl.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik Działu Administracyjnego
Miejsce pracy: Kraków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace biurowe oraz współpracę z biurem księgowym.
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:
przygotowywanie dokumentacji dla księgowości,
wystawianie faktur,
obsługa korespondencji,
nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie.
Wymagania:
wykształcenie wyższe,
obsługa komputera,
umiejętność zarządzania czasem,
dobra organizacja pracy, systematyczność,
mile widziane doświadczenie w pracy biurowej,
umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
pracę w ramach grupy kapitałowej IIF S.A.,
możliwość rozwoju zawodowego i zatrudnienia na stałe,
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
Synevo Sp. z o.o.Kraków, ul. Ujastek 3
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...