Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym; Wprowadzenie danych do systemu; Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności; Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne; Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów; Wsparcie w innych bieżących...
Opis stanowiska: Wsparcie przy wystawianiu faktur sprzedażowych, Odpowiedzialność za przygotowanie raportów systemowych, Kontrola poprawności działania systemy oraz kontakty z administratorem systemu w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego jego działania.
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Twój zakres obowiązków wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy wsparcie działu handlowego i księgowego przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych...
praktykant/stażysta umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Dołącz do nas! Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie działu należności w codziennych obowiązkach przygotowanie oraz księgowanie dokumentów i faktur komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym kontakt ze spółkami Grupy Hager w celu wyjaśniania różnic księgowych...
Responsibilities: Supporting Group Internal Audit in conducting the audits; Preparing the necessary audit documentation and paperwork; Performing tests of implemented controls effectiveness and evaluation of internal controls; Recording and updating of audit results in Audit database;
Zadania: Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i księgowej; Weryfikowania dokumentów księgowych; Przygotowywanie deklaracji CIT, PIT, VAT i ZUS; Bieżąca obsługa sekretariatu; Zarządzanie zaopatrzeniem biura, dbanie o porządek i estetykę przestrzeni biurowej; Organizacja spotkań i...
With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.
Function: Operations
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Pracownik dz. Księgowości z j. Holenderskim
Zakres obowiązków:
Wystawianie i księgowanie faktur dla klientów;
Monitorowanie procesu płatności, kontrola należności;
Sprawdzanie i wprowadzanie danych do systemu;
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów klientów;
Wykonywanie przychodzących i wychodzących połączeń;
Analiza rozrachunków;
Przygotowywanie miesięcznych podsumowań i raportów.
Wymagania:
Znajomość j. holenderskiego min. B2/C1;
Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym;
Znajomość MS Office (w szczególności Excel);
Mile widziane doświadczeni w finansach, obsłudze klienta;
Analityczne podejście i chęć dalszej nauki;
Umiejętność pracy w grupie, komunikacji.
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie;
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Możliwość uczestnictwa w nowych projektach;
Możliwość rozwoju;
Dodatkowe bonusy (LuxMed, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, karta Lunchpass, dodatkowe dni urlopu, biking program).
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym; Wprowadzenie danych do systemu; Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności; Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne; Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów; Wsparcie w innych bieżących...
Opis stanowiska: Wsparcie przy wystawianiu faktur sprzedażowych, Odpowiedzialność za przygotowanie raportów systemowych, Kontrola poprawności działania systemy oraz kontakty z administratorem systemu w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego jego działania.
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Twój zakres obowiązków wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy wsparcie działu handlowego i księgowego przygotowywanie sprawozdań, raportów, prezentacji; sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych...
praktykant/stażysta umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Dołącz do nas! Do Twoich zadań należeć będzie: wsparcie działu należności w codziennych obowiązkach przygotowanie oraz księgowanie dokumentów i faktur komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym kontakt ze spółkami Grupy Hager w celu wyjaśniania różnic księgowych...
Responsibilities: Supporting Group Internal Audit in conducting the audits; Preparing the necessary audit documentation and paperwork; Performing tests of implemented controls effectiveness and evaluation of internal controls; Recording and updating of audit results in Audit database;
Zadania: Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i księgowej; Weryfikowania dokumentów księgowych; Przygotowywanie deklaracji CIT, PIT, VAT i ZUS; Bieżąca obsługa sekretariatu; Zarządzanie zaopatrzeniem biura, dbanie o porządek i estetykę przestrzeni biurowej; Organizacja spotkań i...