Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. zapewnienia zgodności bezpieczeństwa informacji
Wrocław
Numer referencyjny:
WZ/IOI/84/03/22
WZ/IOI/84/03/22
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- udział w realizacji zadań związanych z ustanowieniem, wdrożeniem, eksploatacją, monitorowaniem, przeglądem, utrzymaniem i doskonaleniem Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) na zgodność z normą ISO/IEC 27001,
- realizacja zadań związanych z administracją systemu BPM,
- udział w procesie zarządzania ciągłością działania w obszarze bezpieczeństwa informacji,
- prowadzenie audytów wewnętrznych SZBI,
- udział w procesie zarządzania ryzykiem oraz incydentami w obszarze SZBI,
- udział w ocenie skutków przetwarzania danych osobowych,
- opiniowanie treści i sposobu udzielania przez Spółkę odpowiedzi wnioskodawcom w trybie udostępniania informacji publicznej, w tym ich obsługa w systemie "Wnioski",
- weryfikacja stosowania wymagań SZBI w postępowaniach przetargowych oraz w umowach zawieranych z podmiotami zewnętrznymi, w tym udział w uzgadnianiu projektów umów inwestycyjnych, powierzenia przetwarzania danych osobowych, umów o współadministrowanie oraz umów o zachowaniu poufności,
- udział w projektach informatycznych w zakresie wdrażania zabezpieczeń i procedur związanych z bezpieczeństwem informacyjnym,
- udział w pracach Zespołu Oceny Projektów Inwestycyjnych (ZOPI) oraz wsparcie biegłego po stronie Zamawiającego w postępowaniach przetargowych celem oceny dokumentów Wykonawców zastrzeżonych jako tajemnica przedsiębiorstwa.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy w specjalnościach: bezpieczeństwo, IT,
- gotowość do poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do informacji niejawnych na poziomie „Poufne”,
- posiadanie certyfikatu audytora SZBI (zgodnie z normą ISO/IEC 27001),
- wiedza zawodowa w zakresie bezpieczeństwa informacji i bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.