Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. zamówień
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/SOK/146/05/21
WZ/SOK/146/05/21
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przygotowywanie i kompletowanie materiałów i dokumentów koniecznych
do prowadzenia postępowań zakupowych o udzielenie zamówienia publicznego
w zakresie unormowanym przez obowiązujące w Spółce PKP PLK S.A. regulacje oraz Ustawę prawo zamówień publicznych, - sporządzanie Warunków Zamówienia oraz SIWZ w oparciu o opis przedmiotu zamówienia i obowiązujące regulacje,
- udział w pracach komisji przetargowej, udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców, w tym dotyczące opisu przedmiotu zamówienia,
- sporządzanie projektów umów, zgodnie z obowiązującymi w PKP PLK S.A. Komenda Główna SOK procedurami i wytycznymi Centrali Spółki PKP PLK S.A. w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- przygotowywanie dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia w celu przeprowadzenia kontroli wynikających z obowiązujących przepisów i wytycznych,
- opracowywanie planów i harmonogramów zamówień publicznych oraz prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości,
- konsolidacja i standaryzacja grup asortymentowych w ramach zamówień publicznych,
- aktualizacja oraz wdrażanie zmian przepisów prawa w zakresie zamówień publicznych.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie min. średnie,
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki to: zarządzanie, administracja lub logistyka),
- wiedza zawodowa w zakresie zamówień publicznych i negocjacji,
- praktyczna znajomość systemów SAP, EOF, Platforma Zakupowa.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.