PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- realizacja postępowań zakupowych w Spółce oraz udział w komisjach przetargowych,
- sporządzanie/uzgadnianie umów/porozumień oraz dokumentacji postępowań (SIWZ),
- udział w negocjacjach z wykonawcami,
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji postępowań zakupowych,
- przygotowywanie sprawozdań wewnętrznych z przebiegu postępowań oraz sprawozdań rocznych do Urzędu Zamówień Publicznych,
- komunikacja z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniach,
- zarządzanie miernikami efektywności KPI dotyczących realizacji postępowań zakupowych.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi,
- wiedza zawodowa w zakresie zamówień publicznych i negocjacji,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami i presją czasu,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę,
- terminowość.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.