Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
- realizacja postępowań przetargowych w Spółce oraz udział w komisjach przetargowych,
- sporządzanie/uzgadnianie umów/porozumień dokumentacji przetargowych,
- przygotowywanie protokołów z postępowań pracy komisji przetargowej,
- przygotowywanie sprawozdań wewnętrznych z przebiegu postępowań przetargowych,
- bezpośredni kontakt z wykonawcami postępowań przetargowych,
- zarządzanie miernikami efektywności KPI dotyczących realizacji postępowań przetargowych.
- wykształcenie wyższe,
- 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych,
- wiedza zawodowa w zakresie zamówień publicznych i negocjacji,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym,
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.