Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. zamówień na roboty budowlane
- umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IR/55/05/21
WZ/IR/55/05/21
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej,
- sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym i udzieleniu zamówienia publicznego w celu wykonania dyrektyw, postanowień, przepisów, w oparciu o które prowadzone jest postępowanie,
- udział w pracach Komisji Przetargowej wraz ze sporządzeniem protokołu z postępowania,
- przygotowywanie dokumentów z postępowania przetargowego dla organów kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w celu: możliwości udzielenia zamówienia, uznania wydatków za kwalifikowane, potwierdzenia prawidłowości przebiegu procedury przetargowej,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w drodze zamówienia publicznego celem finalizacji procedury przetargowej,
- współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu procedur w celu dostosowania do wymagań legislacyjnych i organizacyjnych,
- przekazywanie danych w zakresie procedur przetargowych celem spełnienia wymogów sprawozdawczych.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi,
- wiedza zawodowa w zakresie zamówień publicznych, inwestycji, negocjacji,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
- znajomość warunków kontraktowych FIDIC.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.