PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- realizacja postępowań zakupowych w obszarze informatyki prowadzonych dla potrzeb Centrali i jednostek organizacyjnych Spółki,
- udział w pracach komisji przetargowych w celu skutecznego udzielenia zamówienia,
- opracowanie dokumentacji przetargowej zgodnie z kompetencjami Biura,
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przygotowywanie protokołów z postępowań oraz materiałów z pracy komisji przetargowych,
- komunikacja z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniach oraz udział w negocjacjach,
- raportowanie w zakresie prowadzonych postępowań informatycznych.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi,
- wiedza zawodowa w zakresie zamówień publicznych, informatyki i negocjacji,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.