Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
- świadczenie usług I linii wsparcia informatycznego dla użytkowników końcowych,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z usługami informatycznymi,
- bieżąca ewidencja i obsługa zgłoszeń z określeniem ich priorytetu i kierowaniem do właściwych grup linii wsparcia,
- rejestracja zgłoszeń telefonicznych
- zarządzanie kontami i hasłami użytkowników,
- udział w testowaniu rozwiązań informatycznych,
- opracowywanie instrukcji oraz procedur postępowania dla użytkowników końcowych.
- wykształcenie minimum średnie, preferowany kierunek informatyka,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy na stanowisku związanym z IT,
- wiedza zawodowa w zakresu IT,
- znajomość pakietu MS Office,
- znajomość systemów operacyjnych,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.