Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. wsparcia użytkownika
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/IIN/15/05/21
WZ/IIN/15/05/21
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- bieżąca ewidencja, obsługa i realizacja zgłoszeń serwisowych użytkowników końcowych oraz ich priorytetyzacja i kierowanie do właściwych grup poszczególnych linii wsparcia wraz z opisem "przypadku użycia" oraz monitorowaniem i raportowaniem ich realizacji,
- wsparcie użytkowników końcowych w zakresie technicznych aspektów usług informatycznych, serwisowanie urządzeń informatycznych (komputery, drukarki, urządzenia peryferyjne)
- zapewnienie całodobowego wsparcia telefonicznego dla pracowników Spółki oraz kontrahentów (praca zmianowa),
- zarządzanie kontami użytkowników usług informatycznych oraz testowanie rozwiązań informatycznych,
- opracowanie instrukcji oraz procedur postępowania dla użytkowników końcowych, eliminowanie powtarzających się przyczyn incydentów,
- współpraca z konsultantami serwisu i administratorami systemów w zakresie jak najszybszego przywrócenia usługi dla użytkownika końcowego oraz eskalacja w razie uzasadnionej potrzeby,
- rozpoznawanie nowych technologii i standardów informatycznych oraz podejmowanie działań celem ich praktycznego wykorzystania na potrzeby Spółki.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek informatyka,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy na stanowisku związanym z IT,
- wiedza zawodowa w zakresu IT,
- znajomość pakietu MS Office,
- znajomość systemów operacyjnych,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.