Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie klientów przy rozwiązywaniu problemów technicznych i merytorycznych Telefoniczna i mailowa obługa klientów Dbałość o dobre relacje z klientami Udział w szkoleniach
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Specjalista ds. Wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Świadczenie wsparcia drugiej linii dla aplikacji systemowych; Kooperacja z użytkownikami końcowymi oraz dostawcami; Współpraca z HelpDesk w celu rozwiązywania zgłoszeń; Inicjowanie instalacji poprawek przez zespół Administratorów; Udział w testach oraz wdrażaniu systemów zgodnie z...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik ds. wsparcia użytkownika

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
praca stacjonarna
2421 dni temu

 

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są  zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

Stanowisko* ds. wsparcia użytkownika
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WZ/IIN/29/04/18

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • świadczenie usług I linii wsparcia informatycznego dla użytkowników końcowych,
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z usługami informatycznymi,
  • bieżąca ewidencja i obsługa zgłoszeń z określeniem ich priorytetu i kierowaniem do właściwych grup linii wsparcia,
  • rejestracja zgłoszeń telefonicznych,
  • zarządzanie kontami i hasłami użytkowników,
  • udział w testowaniu rozwiązań informatycznych,
  • opracowywanie instrukcji oraz procedur postępowania dla użytkowników końcowych.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie średnie o profilu informatycznym,
  • znajomość zagadnień budowy komputera oraz systemów operacyjnych Windows,
  • znajomość sieci komputerowych,
  • odporność na pracę w stresie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

Mile widziane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe informatyczne lub studenci ostatnich lat studiów o profilu informatycznym,
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia,
  • możliwość pracy przy realizacji zaawansowanych projektów w doświadczonym zespole z użyciem nowoczesnych technologii.
 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie klientów przy rozwiązywaniu problemów technicznych i merytorycznych Telefoniczna i mailowa obługa klientów Dbałość o dobre relacje z klientami Udział w szkoleniach
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Specjalista ds. Wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Świadczenie wsparcia drugiej linii dla aplikacji systemowych; Kooperacja z użytkownikami końcowymi oraz dostawcami; Współpraca z HelpDesk w celu rozwiązywania zgłoszeń; Inicjowanie instalacji poprawek przez zespół Administratorów; Udział w testach oraz wdrażaniu systemów zgodnie z...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
  • Pracownik help desk

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie kontami użytkowników, sprzętem komputerowym i oprogramowaniem; Profesjonalne świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT; Efektywne przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych; Instalacja, konfiguracja oraz podstawowe...