Pracownik ds. Wsparcia Technicznego IPTV/VOD
Nr ref.: JO-2011-457503
Dla naszego Klienta, amerykańskiej firmy z branży technologicznej, stojącej za projektowaniem, i komercjalizacją rozwiązań, które można znaleźć w prawie każdym produkcie technologicznym, od smartfonów po kina, od samochodów po domy.
Główne obowiązki:
- Zapewnienie wsparcia technicznego w projektach.
- Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi i nadawanie im priorytetów.
- Rozwiązywanie problemów i konserwacja systemu IPTV i VOD.
- Wdrażanie projektów (konfiguracja oprogramowania, rozwiązywanie problemów, integracja systemów, instalacja aplikacji serwerowych).
- Wdrażanie systemów IPTV i VOD, opracowywanie narzędzi wdrożeniowych.
- Opracowanie narzędzia do monitorowania w oparciu o Splunk.
- Dostępność do zdalnych zmian podczas dyżurów.
Pożądane umiejętności i doświadczenie:
- Praktyczna znajomość systemu Linux i Bash.
- Praktyczna znajomość protokołów sieciowych TCP / IP.
- Praktyczna znajomość Splunk, wdrażanie rozwiązań monitorujących, tworzenie dashboardów.
- Podstawowa znajomość SQL.
- Doświadczenie na stanowisku wsparcia, administracji lub doradztwa technicznego.
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
Dodatkowe atuty:
- Znajomość: systemów i standardów DVB, IPTV, VOD, przetwarzania i przesyłania strumieniowego audio / wideo.
Co oferujemy:
- Benefity: prywatna opieka medyczna i pakiet sportowy.
- Stabilne środowisko pracy.