PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Centrala Spółki poszukuje osób na stanowisko:
Stanowisko ds. wsparcia projektów IT (projekty infrastrukturalne)
- udział w pracach zespołów projektowych w charakterze kierownika projektu/sekretarza projektu, tworzenie zarządczej dokumentacji projektowej zgodnie z przyjętymi standardami w Spółce (PRINCE2, PRINCE2 Agile),
- prowadzenie spotkań projektowych, monitorowanie i raportowanie ryzyk projektowych, rozliczanie prowadzonych projektów i umów, zarządzanie czasem, zakresem i jakością na projekcie,
- koordynacja prac projektowych związanych z: migracją danych, szkoleniami, integracją z systemami Spółki i Partnerów zewnętrznych oraz przekazaniem produktów projektu do eksploatacji,
- uaktualnianie i rozwijanie Usług IT, standardów i szablonów prowadzenia i raportowania prac projektowych,
- opiniowanie dokumentów projektowych tworzonych przez zespoły projektowe,
- prowadzenie szkoleń dotyczących procesów projektowych i standardów zarządzania projektami,
- koordynowanie procesów przepływu informacji pomiędzy członkami zespołów projektowych i Wykonawcami Zewnętrznymi,
- udział w pracach wybranych komisji, zespołów zadaniowych i grup roboczych.
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne i ekonomiczne),
- 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie doświadczenie w obszarze IT,
- aktualny certyfikat potwierdzający kompetencje w obszarze klasycznego zarządzania projektami (PRINCE2, PMI, IPMA).
- aktualny certyfikat potwierdzający kompetencje w obszarze dobrych praktyk ITIL.
- podstawowa znajomość budowy systemów informatycznych (warstwa sieciowa, systemów operacyjnych, aplikacyjna),
- umiejętność tworzenia dokumentacji projektowej oraz raportów,
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
- znajomość obsługi Microsoft Project – znajomość SPARX Enterprise Architect,
- znajomość metodyk i praktyk potencjalnych Dostawców infrastruktury IT (np. PPDIOO firmy Cisco, VIM firmy VMware, itp.),
- aktualny certyfikat potwierdzający kompetencje w obszarze metodyk zwinnych, zwłaszcza PRINCE2 Agile,
- doświadczenie w zakresie zarządzania projektami rozbudowy infrastruktury IT w dużej organizacji.
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Przyjazna i partnerska atmosfera
- Program sportowo-rekreacyjny
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.