Będziesz odpowiedzialny za monitorowanie poprawności procesów IT i kontakt mailowy z Klientem w języku francuskim. W przypadku wystąpienia problemu zapewnisz konkretne rozwiązania, a jeśli problem okaże się zbyt skomplikowany –przekażesz sprawę na drugą linię wsparcia.
Szukamy osób, które potrafią komunikować się w języku francuskim (niekoniecznie na poziomie zaawansowanym, ale potrafiących przekazać proste informacje- min. A2). Będziesz pracował/a w dziale IT, więc dobrze żebyś był/a zainteresowany/a tą tematyką, a szczegóły techniczne poznasz już na szkoleniu wprowadzającym. Doświadczenie w obsłudze Klienta będzie dużym atutem, ale jeśli go nie posiadasz - wystarczy, że lubisz kontakt z ludźmi.
- stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
- przyjazna atmosfera pracy i merytoryczne wsparcie ze strony członków zespołu,
- możliwość zdobycia doświadczenia w branży IT i podniesienia swoich kompetencji językowych,
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitowy.