poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny urządzeń oraz sprzętu pocztowego przy wsparciu firm zewnętrznych,
- przyjmowanie i realizacja zgłoszeń,
- opracowywanie planu legalizacji wag pocztowych,
- prowadzenie i aktualizacja bazy sprzętu i urządzeń,
- planowanie i kontrola kosztów,
- opis faktur.
- wykształcenie średnie (mile widziane wyższe),
- prawo jazdy kategorii B,
- znajomość obsługi komputera, w tym pakiet MS Office,
- dobrą organizację pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- jesteś odpowiedzialny, samodzielny i komunikatywny,
- skutecznie reagujesz na problemy,
- mile widziane uprawnienia elektryczne do 1 kV.
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku oraz wydarzeń kulturowych oraz karty Multisport.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV do dnia 10 kwietnia 2019
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym