![](/img/firma/templates/747676/10799/gora.jpg)
INFGL POLSKA wie, jak ważne jest bycie na samym szczycie. I to właśnie jest cel dla naszych klientów.Kręgosłupem każdej firmy jest skuteczne rozpoczęcie i zakończenie każdej kampanii marketingowej. Wierzymy w skuteczność bezpośredniej interakcji z potencjalnym klientem, gdyż pozwala nam dogłębnie zrozumieć potrzebę klienta, jak również ułatwia nawiązanie stałej współpracy pomiędzy klientem a kontrahentem. Co może być lepsze od bezpośredniego kontaktu face to face – twarzą w twarz. Wiemy, że nic nie jest w stanie pobić prostoty zwykłej konwersacji. INFGL POLSKA z siedzibą w Katowice, specjalizuje się w doskonałej jakości swoich usług, jesteśmy skierowani na naszego klienta i nie boimy się konkurencji. To co nas wyróżnia, to skuteczność z jaką pracujemy w imieniu naszych klientów. Jesteśmy dumni z tego, z jaką łatwością osiągamy i przekraczamy narzucone nam cele, oraz z tego, jak potrafimy budować i utrzymywać wieloletnie relacje z klientami. W tym momencie w Polsce, współpracujemy z klientami ogólnopolskim jak i międzynarodowymi. Kampanie marketingowe, jakie organizujemy dla naszych klientów, różnią się od siebie i zależą od tego, w jakiej branży pracuje klient. Może to być branża telekomunikacyjna, finansowa, energetyczna,kosmetyczna jak również współpracujemy z fundacjami charytatywnymi. Poprzez dokładne rozpoznanie potrzeb naszego klienta,jesteśmy o wiele bardziej produktywni , a co za tym idzie, nasz klient jest absolutnie pewny, że ponosi mniejsze ryzyko.
INFGL POLSKA FABRYKĄ KLUCZY DO SUKCESU To co robimy w INFGL POLSKA to nie tylko cięcie kosztów naszych klientów,ale jednocześnie elastyczne podejście,co oznacza, że w przeciwieństwie do innych firm marketingowo-sprzedażowych, możemy definiować siebie w unikalny sposób. I to jest powód , dlaczego największe firmy wybierają nas.
Obowiązki:
- Doradztwo i sprzedaż: dopasowywanie produktów do konkretnych potrzeb Klienta; umiejętność słuchania i doradzania w celu zrozumienia profilu działalności Klienta;
- Satysfakcja Klienta: spełnienie oczekiwań i wymagań klientów, zastosowanie informacji pochodzących od klienta w celu poprawy jakości produktu i usług; tworzeniei utrzymywanie efektywnej relacji z Klientami bazującej na zaufaniu i szacunku;
- Upewnianie się, że oczekiwania Klienta zostały spełnione;
- Efektywne zarządzenie procesem reklamacji mające na celu wypracowanie jak najlepszego rozwiązania.
- Silne nastawienie na klienta, orientacja na rezultaty i zdolność do efektywnej pracy w ramach ściśle określonych celów sprzedażowych i budżetów;
- Otwartość wobec zmian i umiejętność szybkiej nauki;
- Doświadczenie w pracy z klientami i radzeniu sobie z reklamacjami/ problemami/ trudnymi sytuacjami;
- Doświadczenie w przygotowaniu i weryfikacji warunków umów i kontraktów będzie dodatkowym atutem.
- Jedyną na rynku, atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego;
- Możliwość sprzedaży wysokiej jakości produktów;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Elastyczne godziny pracy;
- Udział w konferencjach;
- Naiezależna praca w grupie;
- Pracę w międzynarodowym środowisku i możliwość rozwoju;
- Szkolenia produktowe oraz szkolenia z poszczególnych etapów obsługi klienta;
- Możliwość uczestnictwa w kształtowaniu procesów i procedur.
- Average earnings are 2000 per month, paid on a weekly basis.
![](/img/firma/templates/747676/10799/dol.jpg)