Ogłoszenie numer: 2037196, z dnia 2018-08-20
Zarząd Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej „URSUS”
w Warszawie
poszukuje kandydata na stanowisko
Pracownik ds. samorządowych i administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa, Warszawa - Ursus
Opis stanowiska
- opracowywanie projektów regulaminów i innych unormowań wewnętrznych dotyczących Spółdzielni;
- prowadzenie spraw aktualizacji danych w Krajowym Rejestrze Sądowym;
- obsługa organizacyjno-techniczna Walnego Zgromadzenia i innych zebrań organów Spółdzielni;
- prowadzenie pozaksięgowej ewidencji środków trwałych i składników rzeczowych długotrwałego użytkowania o niskiej wartości;
- obsługa administracyjno-biurowa Spółdzielni;
- zastępstwo w sekretariacie Spółdzielni w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za prowadzenie sekretariatu;
- prowadzenie archiwum Spółdzielni zgodnie z obowiązującą instrukcją i wymogami przepisów w tym zakresie;
- prowadzenie spraw związanych z prawidłowym zagospodarowaniem i wykorzystaniem środków finansowych Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
Wymagania
- wykształcenie wyższe lub średnie;
- min. 5 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- znajomość ustaw, a w szczególności: prawo spółdzielcze, o spółdzielniach mieszkaniowych, Kodeks cywilny;
- dokładność, dobra organizacji czasu pracy, terminowość;
- punktualność, sumienność, komunikatywność zaangażowanie; umiejętność pracy
- w zespole;
- chęć do pogłębiania wiedzy;
- dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień z zakresu ustawy o ochronie danych osobowych;
Oferujemy
- Rodzaj pracy - pełny etat
- Rodzaj umowy - na okres próbny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.