Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
Straż Ochrony Kolei poszukuje osób na stanowisko:
- realizacja projektów rekrutacyjnych oraz budowanie bazy kandydatów dla Straży Ochrony Kolei,
- organizowanie i realizacja procesów rekrutacji dla osiągnięcia przyjętych planów,
- weryfikowanie oraz pełnienie nadzoru nad procesem zgodności rekrutacji z procedurą oraz polityką rekrutacyjną,
- raportowanie prowadzonych procesów,
- bieżąca analiza rynku pracy.
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kadr / rekrutacji,
- umiejętność przygotowywania projektów pism, regulacji wewnętrznych oraz umów,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
- znajomość systemu SAP,
- znajomość systemu eRecruiter.
dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.