Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- realizacja procesu rekrutacji i selekcji pracowników,
- realizacja zagadnień związanych ze szkoleniami,
- organizowanie staży oraz praktyk zawodowych,
- realizacja procedur i narzędzi z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- minimum dwuletniego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z rekrutacją i zarządzaniem szkoleniami,
- wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
- dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Word, Excel),
- umiejętności organizacyjnych, samodzielności,
- wysokiej komunikatywności,
- umiejętności rozwiązywania problemów,
- kreatywności, inicjatywy w działaniu.
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę na zastępstwo,
- pracę pełną wyzwań,
- możliwość zdobycia bogatego doświadczenia,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Inne oczekiwania:
- znajomość przepisów prawa pracy będzie dodatkowym atutem.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym