Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Serwisu

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Opis stanowiska: Zarządzanie i koordynacja serwisów oraz reklamacji; Współpraca z klientami krajowymi i międzynarodowymi w zakresie obsługi technicznej; Współpraca z dostawcami i jednostkami wewnętrznymi; Nadzór nad procesami serwisowymi i reklamacyjnymi, wdrażanie usprawnień; Realizacja...
  • Technik / Specjalista ds. Reklamacji

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    www.qbl-systems.com Opis stanowiska: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim dynamiczne otoczenie, interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. W Departamencie Logistyki i Wsparcia Technicznego należą do nich: obsługa oraz koordynacja realizacji...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Rybnik    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania; kontakt z klientem w kwestii reklamacji; przygotowywanie korespondencji związanej z...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik ds. Reklamacji

PROFI CREDIT POLSKA S.A.
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
1692 dni temu
Profireal Group to międzynarodowa grupa finansowa świadcząca usługi w segmencie consumer finance od ponad 20 lat. Grupa prowadzi działalność na rynkach europejskim i azjatyckim. Wchodzące w skład grupy spółki PROFI CREDIT oraz Flexi Finance znajdują się w ścisłej czołówce pozabankowych przedsiębiorstw finansowych na rynkach lokalnych.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres obowiązków:
  • Utrzymanie bieżącej korespondencji z dłużnikami
  • Kontrola procesu reklamacyjnego
  • Obsługa poczty przychodzącej do Działu Windykacji

  • Raportowanie wyników dot. procesu reklamacyjnego
  • Archiwizowanie korespondencji

Od kandydatów oczekujemy:

  • Bardzo dobra organizacja czasu i miejsca pracy

  • Umiejętność tworzenia poprawnej językowo i merytorycznie korespondencji
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
  • Zaangażowanie i poczucie obowiązku za realizację powierzonych zadań
  • Mile wdziane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja lub prawo)
Oferujemy:
  • Umowę o pracę w dużej, stabilnej rynkowo Spółce finansowej
  • Onboarding oraz Indywidualną Ścieżk Kariery
  • Współpracę z wyspecjalizowanym zespołem administratywistów i prawników,
  • Motywacyjny system wynagradzania: podstawa + premie oraz atrakcyjny i rozbudowany pakiet benefitów
W ramach aplikacji prosimy do dołączenie poniższej zgody. Aplikacje nie zawierające zgody nie będą mogły zostać rozpatrzone.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celach niezbędnych dla przeprowadzenia procesu rekrutacji przez PROFI CREDIT Polska S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej ul. Browarna 2.”.

Jeżeli nie chcesz uczestniczyć w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o zamieszczenie dodatkowej klauzuli o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę w celach niezbędnych dla przeprowadzenia przyszłego procesu rekrutacji przez PROFI CREDIT Polska S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej ul. Browarna 2.”

Administratorem danych jest PROFI CREDIT Polska S.A. z siedzibą ul. Browarna 2 w Bielsku-Białej. Dane pozyskiwane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Zasady Ochrony Danych Osobowych Kandydatów na Pracowników lub Współpracowników PROFI CREDIT Polska S.A. dostępne są na stronie: https://proficredit.pl/ochrona-danych-osobowych-kandydaci/. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Serwisu

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Opis stanowiska: Zarządzanie i koordynacja serwisów oraz reklamacji; Współpraca z klientami krajowymi i międzynarodowymi w zakresie obsługi technicznej; Współpraca z dostawcami i jednostkami wewnętrznymi; Nadzór nad procesami serwisowymi i reklamacyjnymi, wdrażanie usprawnień; Realizacja...
  • Technik / Specjalista ds. Reklamacji

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    www.qbl-systems.com Opis stanowiska: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim dynamiczne otoczenie, interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. W Departamencie Logistyki i Wsparcia Technicznego należą do nich: obsługa oraz koordynacja realizacji...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Rybnik    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania; kontakt z klientem w kwestii reklamacji; przygotowywanie korespondencji związanej z...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...