Agata S.A. to sieć nowoczesnych salonów meblowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Nasze sklepy zapewniają dostęp do artykułów różnych producentów z Polski i zagranicy oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Gliwice
-
Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta
-
Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
-
Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
-
Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
-
Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
-
Umiejętności obsługi komputera;
-
Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
-
Samodzielności, dokładności;
-
Wysokiej kultury osobistej.
-
Stabilne warunki zatrudnienia;
-
Atrakcyjny pakiet socjalny;
-
Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy;
-
Bogaty pakiet szkoleń;
-
Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
-
Możliwość rozwoju zawodowego;
-
Dobrą atmosferę pracy.