Agata S.A. to sieć nowoczesnych salonów meblowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Nasze sklepy zapewniają dostęp do artykułów różnych producentów z Polski i zagranicy oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Kalisz
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta
- Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
- Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
- Umiejętności obsługi komputera;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
- Samodzielności, dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej.
Zatrudnionym oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Bogaty pakiet szkoleń;
- Dobrą atmosferę pracy.