Agata S.A. to sieć nowoczesnych salonów meblowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Nasze sklepy zapewniają dostęp do artykułów różnych producentów z Polski i zagranicy oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Gliwice
-
Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta
-
Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
-
Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
-
Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
-
Znajomość problematyki gwarancji i rękojmi;
-
Umiejętność obsługi komputera;
-
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
-
Samodzielność, dokładność;
-
Wysoka kultura osobista;
-
Stabilne warunki zatrudnienia;
-
Praca pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
-
Możliwość rozwoju zawodowego;
-
Bogaty pakiet szkoleń;
-
Dobrą atmosfera pracy.