Kim jesteśmy?
Global Income jest firmą zajmującą się sprzedażą w e-commerce od 15 lat. W tym czasie obsłużyliśmy ponad 1 milion klientów w Polsce i za granicą. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży. Współpracujemy z ponad setką partnerów handlowych, wraz z którymi zajmujemy się dystrybucją produktów najbardziej znanych producentów oraz marek własnych.
W związku z otwarciem nowej siedziby firmy poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
Pracownik ds. reklamacji i zwrotów
Miejsce pracy: Gdynia
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
- przyjęcie reklamacji od klientów, analiza oraz weryfikacja zasadności reklamacji i zwrotów
- obsługa reklamacji składanych przez klientów telefonicznie zgodnie z przyjętymi standardami
- rejestrowanie zawiadomień reklamacyjnych w systemie oraz monitorowanie terminowości rozpatrzenia reklamacji
- kompletne opracowanie procesu reklamacyjnego oraz obsługa zwrotów i odstąpień od umowy
- współpraca z działem serwisu
- kontakt z firmami kurierskimi w zakresie terminowości przesyłek i obsługi ładunku powierzonego do przewozu
- dokonywanie księgowań korygujących
Czego wymagamy:
- dokładność, skrupulatność, samodzielność
- podstawowa znajomość zagadnień księgowych, fakturowania
- umiejętność pracy w zespole
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność obsługi komputera wraz z podstawową znajomością pakietu Office
- komunikatywność
Co oferujemy:
- zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- jasne zasady współpracy i realne wyzwania na co dzień
- nowoczesne środowisko i komfortowe warunki pracy
- możliwość rozwoju zawodowego oraz przestrzeń do własnych inicjatyw
- prace w godzinach 8:00-16:00, pięć dni w tygodniu w siedzibie firmy w Gdyni
- dla zaangażowanych pracowników pakiet prywatnej opieki medycznej opłacanej przez pracodawcę
- zniżki pracownicze na produkty z naszej oferty