Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. procedur udzielania zamówień publicznych
Warszawa
Numer referencyjny:
WZ/ILG/21/09/22
WZ/ILG/21/09/22
Co zyskasz?
- Umowę o pracę
- Ulgi na przejazd koleją
- Opiekę medyczną
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu Korporacyjnej Polityki Zakupów PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz zasad udzielania zamówień obowiązujących w Spółce,
- współudział w standaryzacji Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz opracowywaniu wzorcowych dokumentów zakupowych,
- monitorowanie i informowanie o zmianach w przepisach oraz wytycznych dotyczących zamówień publicznych,
- wspieranie jednostek organizacyjnych Spółki w interpretacji i stosowaniu regulacji z obszaru zamówień publicznych,
- nadzór nad procesem zakupowym w spółkach zależnych od PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz w Grupie Zakupowej PKP,
- przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia, udział w pracach Komisji Przetargowej, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wyłonionym wykonawcą.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, preferowane kierunki: prawo, administracja,
- 2 lata doświadczenia zawodowego, mile widziane doświadczenie w obszarze zamówień publicznych po stronie Zamawiającego,
- aktualna wiedza z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych,
- umiejętność interpretacji aktów prawnych,
- umiejętność argumentowania oraz prezentowania i uzasadniania własnego stanowiska,
- znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywność,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- elastyczność w działaniu i otwartość na zmianę.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.