Ogłoszenie Nr 2/2025 z dnia 21 marca 2025 r.
Wymiar etatu: 1/1
Liczba wolnych etatów: 1
- realizacja wszelkiego rodzaju prac remontowo-budowlanych w zakresie renowacji przestrzeni biurowych (m.in.: malowanie, szpachlowanie, ocieplanie, demontowanie, konserwacja);
- usuwanie na bieżąco wszelkich usterek budowalno-eksploatacyjnych w budynku oraz na zewnątrz;
- remonty i naprawy instalacji sanitarnych;
- dbanie o czystość w przestrzeni budynku;
- porządkowanie terenu przed budynkiem oraz utrzymywanie w należytym stanie terenu zielonego wraz z roślinami, odśnieżanie;
- pomoc przy likwidacji składników majątkowych jednostki.
- wykształcenie: zawodowe;
- min. 2-letni staż pracy;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- podstawowa umiejętność obsługi komputera - pakiet biurowy Office;
- doświadczenie na podobnym stanowisku.
- znajomość podstawowych przepisów prawnych, w szczególności:
- ustawy o samorządzie województwa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych;
- dobra organizacja własnej pracy, dokładność, sumienność, komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole;
- prawo jazdy kategorii B;
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.
Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany
do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisane - list motywacyjny i CV,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz własnoręcznie podpisane oświadczenie i zgoda na przetwarzanie danych osobowych, których wzory dostępne są pod adresem: http://www.wzgik.pl/p,14,praca,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,
- kopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy.
- oferty niezawierające numeru ogłoszenia nie będą rozpatrywane,
- kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do dalszego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
- oferty odrzucone zostaną odesłane kandydatom,
- informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej BIP www.wzgik.pl oraz na tablicy informacyjnej WZGKiAM w Poznaniu przy ul. Piekary 17 V p.
- WZGKiAM w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty,
- każdy kandydat biorący udział w naborze powinien zapoznać się z poniższą klauzulą informacyjną, której treść można również pobrać pod adresem: http://wzgik.pl/p,79,ochrona-danych-osobowych
Poznaj
Wielkopolski Zarząd Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu
Wielkopolski Zarząd Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu jest jednostką budżetową i prowadzi gospodarkę finansową wg zasad określonych w ustawie o finansach publicznych.
Przedmiotem działania jednostki jest między innymi
- administrowanie i geodezyjna obsługa nieruchomości stanowiących własność Województwa Wielkopolskiego;
- wykonywanie prac geodezyjno-urządzeniowo-rolnych oraz prac scaleniowo-wymiennych;
- prowadzenie obsługi finansowo-księgowej dochodów i wydatków budżetu województwa związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych wraz z prowadzeniem egzekucji tych należności.
Posiadamy doświadczoną kadrę geodezyjną, gleboznawczą oraz nowoczesny sprzęt komputerowy i pomiarowy.
- Uczestnictwo przy pracach geodezyjnych, kartograficznych, geodezyjno – urządzeniowo – rolnych zleconych geodecie i wykonywanie ich zgodnie z przepisami instrukcji, warunków technicznych i zarządzeń Dyrektora WZGKiAM,
- Uczestnictwo w prowadzeniu przez wykonawcę dziennika robót geodezyjnych dla każdego zlecenia,
- Utrzymywanie w należytym stanie technicznym oraz zabezpieczenie powierzonego sprzętu geodezyjnego,
- Uczestnictwo przy opracowaniu dokumentacji i kompletowaniu operatów technicznych z zakończonych przez wykonawcę prac geodezyjnych.
- Składanie w ustalonych terminach sprawozdań z danymi do rozliczenia premii, delegacji służbowych itp.,
- Uczestnictwo przy usuwaniu wad i usterek wykazanych w protokołach kontroli – weryfikacji zbiorów danych przekazywanych do państwowego zasobu geodezyjnego;
- Sporządzanie dokumentacji geodezyjno-prawnej związanej w szczególności: z podziałami, rozgraniczeniami lub wznawianiem granic nieruchomości;
- Wykonywanie zleconych, przez Zarząd Województwa Wielkopolskiego, wojewódzkie samorządowe jednostki organizacyjne lub Departamenty, innych prac geodezyjnych i kartograficznych, urządzeniowo-rolnych w zakresie, między innymi:
- opracowywania dokumentacji geodezyjno-urządzeniowo-rolnej,
- wykonywania prac scaleniowo-wymiennych,
- opracowania dokumentacji geodezyjno-prawnej dla potrzeb inwestycji, remontów i konserwacji budynków i budowli oraz inwentaryzacji dróg i regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi.