Pracownik ds. organizacyjno-prawnych

Urząd Miejski Wrocławia
Wrocław, ul. Gabrieli Zapolskiej 4
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
4 godz. temu
Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw organizacyjno-prawnych
Biuro Obsługi Infrastrukturalnej
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
  • przygotowywanie projektów aktów normatywnych w sprawach należących do kompetencji Departamentu Infrastruktury i Transportu, w tym:
    • przygotowywanie projektów aktów prawnych
    • analiza dokumentów organizacyjno-prawnych miejskich jednostek organizacyjnych nadzorowanych przez Departament Infrastruktury i Transportu oraz Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o. i Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o.
    • przygotowywanie porozumień i umów oraz listów intencyjnych zawieranych przez Gminę Wrocław
  • przygotowywanie wniosków o udzielenie pełnomocnictw i upoważnień
  • prowadzenie spraw organizacyjnych, w tym:
    • współpraca przy przygotowywaniu odpowiedzi związanych z udostępnianiem informacji publicznej i informacji sektora publicznego, w tym jako otwartych danych, w celu ponownego wykorzystania oraz ewidencjonowanie wniosków w tym zakresie
    • współpraca z komórkami organizacyjnymi Departamentu Infrastruktury i Transportu w zakresie udzielanych odpowiedzi na skargi i wnioski
    • prowadzenie ewidencji skarg i wniosków
    • przygotowywanie sprawozdań, informacji, analiz i zestawień.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:

Miejsce pracy:

budynek Urzędu - ul. Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław. 

Stanowisko pracy:
  • praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
  • dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, podjazd do budynku, winda, wózek ewakuacyjny.
Przewidywany termin zatrudnienia:

IV kwartał 2024 r.

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe - prawo
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • znajomość ustawy o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • obsługa pakietu Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
samodzielność, umiejętność współpracy w zespole, umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniu 2024 roku wyniósł poniżej 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
  • kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga:

Należy złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne.

Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.

Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw organizacyjno-prawnych w nieprzekraczalnym terminie do 8 października 2024 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia) zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.



 

Poznaj

Urząd Miejski Wrocławia

Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Umów Budowlanych

    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    opiniowanie i przygotowanie umów, pism , pełnomocnictw itd. dla inwestycji realizowanych przez spółkę; udział w negocjacjach z inwestorem i kontrahentami;
  • Specjalista ds. prawnych / umów

    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za opiniowanie i przygotowanie umów, pism , pełnomocnictw itd. dla inwestycji realizowanych przez spółkę. Obowiązki opiniowanie umów na etapie ofertowania; weryfikacje i przygotowanie umów na roboty budowlane i instalacyjne, dostawy...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista ds. Obsługi Szkód

    GRUPA PZU   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych roszczeń z tytułu ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej w szkodach komunikacyjnych; Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody; Przygotowywanie decyzji o wypłacie lub...
  • Asystent Sędziego

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    1 dni
    Wymagania: zgodnie z art. 155 § 2 powołanej wyżej ustawy na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniona osoba, która: jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, jest nieskazitelnego charakteru, ukończyła wyższe studia prawnicze w...
  • Główny specjalista w Zespole Oświaty Zawodowej i Problematyki Społecznej

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Współpraca z dyrektorem zespołu oraz organizacjami członkowskimi ZRP w zakresie monitoringu regulacji prawnych oraz opracowywania opinii do założeń projektów aktów prawnych dotyczących problematyki oświaty zawodowej i rynku pracy, zwłaszcza dualnego kształcenia zawodowego w rzemiośle....
  • Junior AML Specialist

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Jako Junior AML Specialist, będziesz odpowiedzialny za: współpracę i wsparcie AML manager i AML team; sporządzanie, analizowanie, opiniowanie i redagowanie projektów dokumentacji prawnej (procedury, umowy, analizy) oraz uczestniczenie w negocjacjach umów; pomoc przy weryfikacji dokumentów...
  • Pracownik działu finansowo-księgowego

    Teatr Wielki w Łodzi   Łódź, Teatr Wielki w Łodzi    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres obowiązków: nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów, sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, organizowanie obrotu gotówkowego i prowadzenie obsługi kasowej, bieżąca weryfikacja i księgowanie faktur, potwierdzanie i uzgadnianie sald z...
  • Regulatory Affairs Professional – EMEA Compliance & Process Support Data Team

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    4 godz.
    Job Tasks: Regulatory Affairs data entry activities (e.g. track incoming data entry requests and follow up until completion in alignment with global and regional data quality standards and procedures; Ad hoc activities (e. g. support data owners with guidance, training, instructions on the process...