- przygotowywanie projektów aktów normatywnych w sprawach należących do kompetencji Departamentu Infrastruktury i Transportu, w tym:
- przygotowywanie projektów aktów prawnych
- analiza dokumentów organizacyjno-prawnych miejskich jednostek organizacyjnych nadzorowanych przez Departament Infrastruktury i Transportu oraz Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o. i Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o.
- przygotowywanie porozumień i umów oraz listów intencyjnych zawieranych przez Gminę Wrocław
- przygotowywanie wniosków o udzielenie pełnomocnictw i upoważnień
- prowadzenie spraw organizacyjnych, w tym:
- współpraca przy przygotowywaniu odpowiedzi związanych z udostępnianiem informacji publicznej i informacji sektora publicznego, w tym jako otwartych danych, w celu ponownego wykorzystania oraz ewidencjonowanie wniosków w tym zakresie
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Departamentu Infrastruktury i Transportu w zakresie udzielanych odpowiedzi na skargi i wnioski
- prowadzenie ewidencji skarg i wniosków
- przygotowywanie sprawozdań, informacji, analiz i zestawień.
Miejsce pracy:
budynek Urzędu - ul. Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław.
- praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, podjazd do budynku, winda, wózek ewakuacyjny.
IV kwartał 2024 r.
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe - prawo
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- znajomość ustawy o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- obsługa pakietu Microsoft Office.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniu 2024 roku wyniósł poniżej 6%.
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
- kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.