specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego, obsługa procesu dydaktycznego (studentów, nauczycieli akademickich), obsługa Kolegium Dziekańskiego i Członków Rady Dyscypliny Nauki Medyczne oraz Rady Dziekańskiej, obsługa w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 000 zł brutto/mies.
2 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert sprzedaży produktów/usług, opracowywanie i uzgadnianie umów przychodowych, obsługa i rozliczanie umów przychodowych, prowadzenie rejestrów umów.
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Your responsibilities Preparation data, statements taking into account current priorities, expectations and business tasks; Preparation of business presentations using MS office (in Polish and English) Translation of internal communications and company documents for the purposes of cooperation with...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.
Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku:
Pracownik ds. Opracowania Przesyłek
Miejsce pracy: Lisi Ogon (Bydgoszcz)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek,
Ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych,
Rozliczanie pracowników z pobranych do doręczenia przesyłek,
Sporządzanie dokumentacji w zakresie pobranych usług.
WYMAGANIA:
Wykształcenie minimum zawodowe,
Dostępność do pracy zmianowej,
Znajomość pakietu MS Office,
Orzeczenie o niepełnosprawności,
Odpowiedzialność,
Sprawność fizyczna.
OFERUJEMY:
Pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
Trzynastą pensję i dodatek stażowy,
Dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
Atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego, obsługa procesu dydaktycznego (studentów, nauczycieli akademickich), obsługa Kolegium Dziekańskiego i Członków Rady Dyscypliny Nauki Medyczne oraz Rady Dziekańskiej, obsługa w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 000 zł brutto/mies.
2 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert sprzedaży produktów/usług, opracowywanie i uzgadnianie umów przychodowych, obsługa i rozliczanie umów przychodowych, prowadzenie rejestrów umów.
About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Your responsibilities Preparation data, statements taking into account current priorities, expectations and business tasks; Preparation of business presentations using MS office (in Polish and English) Translation of internal communications and company documents for the purposes of cooperation with...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...