Pracownik ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Piekary Śląskie
praca stacjonarna
14 godz. temu
Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Piekary Śląskie
Numer: StPr/25/0006
OBOWIĄZKI:
wykonywanie zabiegów urządzeniem HIFU+LIPOHIFU, kompleksowa obsługa klienta, sprzedaż kosmetyków
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

wykształcenie średnie mile widziane, pracodawca zobowiązuje się przeszkolić pracownika na własny koszt z wymaganych technologii zabiegowych, mile widziane doświadczenie w pracy z klientem

Miejsce pracy:

Piekary Śląskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Ks. Jerzego Popiełuszki 14, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Katarzyna Michlik
kmichlik@puppiekary.pl
322886973 w. 222


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

Kontakt ze skierowaniem z PUP Piekary Śląskie

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Concentrix   Chorzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
  • Doradca klienta z językiem polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat   30,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Efektywne...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

    Concentrix   Chorzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych; Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe; Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi;
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat   30,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
  • Pracownik wsparcia klienta z językiem angielskim (branża automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Concentrix   śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...