Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków
Pracownik ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

Pracownik ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
3312 dni temu

Naszym Klientem jest grupa lotnicza o zasięgu globalnym, w skład której wchodzi ponad 400 spółek. Grupa jest podzielona na pięć segmentów obejmujących przewozy pasażerskie, przesyłki lotnicze oraz usługi lotnicze: Passenger Airline Group, Logistics, MRO, Catering oraz IT Services. Wszystkie segmenty zajmują wiodącą pozycję w swoich obszarach działalności, w niektórych przypadkach są liderami rynku globalnego.

 

W Krakowie firma rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku i w chwili obecnej zatrudnia ponad 800 pracowników, specjalizujących się w dostarczaniu najwyższej jakości usług przy stale rosnącym zakresie świadczonych usług i klientów.

 

Rola krakowskiego Centrum polega na zapewnieniu szerokiego zakresu najwyższej jakości usług z zakresu księgowości oraz usług biznesowych dla spółek grupy. Zakres usług obejmuje m.in. obszary Finansów, Księgowości, Human Resources, Zakupów oraz Raportowania.

 

Dynamiczny wzrost, rozwój obecnych, a także wdrożenie nowych usług zapewnia możliwości rozwoju zarówno dla doświadczonych ekspertów jak i absolwentów, którzy chcą się rozwijać i stać częścią sukcesu firmy.

Pracownik ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
Kraków
Nr ref.: 3187

Wymagania:

Szukamy osób:

  • Posługujących się językiem niemieckim oraz angielskim na poziomie min. dobrym•
  • Z wykształceniem wyższym lub ukończonym min. III rokiem studiów •
  • Sprawnie posługujących się oprogramowaniem Windows i MS Office•
  • Komunikatywnych, otwartych na pracę w grupie•
  • Systematycznych i dokładnych•
  • Zorientowanych na klienta•
  • Dodatkowym plusem będzie doświadczenie zawodowe w dowolnej pracy biurowej

Obowiązki:

  • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (biura zagraniczne) w języku niemieckim
  • Odpowiedzialność za kompleksową realizację szerokiego zakresu zadań z wykorzystaniem systemu SAP w obrębie serwisu Human Resources lub księgowości finansowej
  • Utrzymywanie wysokich standardów Lufthansa Global Business Services

Oferujemy:

Pracując u nas zyskasz:

  • Stabilne zatrudnienie i ciekawą pracę w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku•
  • Pracę w dynamicznym, młodym zespole, przyjaznej atmosferze z wykorzystaniem zaawansowanych systemów•
  • Możliwość zdobywania kwalifikacji w obszarze Human Resources•, Finance Accounting lub Procurement
  • Szkolenia początkowe i zaawansowane•
  • Codzienny kontakt zawodowy w języku niemieckim•
  • Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych•
  • Możliwości długofalowego rozwoju zawodowego•
  • Unikalny pakiet benefitów i system premiowy•
  • Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym