SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 85.000 pracowników w sieci ponad 1.800 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z ciągłym rozwojem jednostki Back Office w Katowicach, poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze:
Obsługa systemowa zleceń, w tym wprowadzanie danych do systemu, monitorowanie statusu bieżących zadań, kontakt z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Znajomość innych języków obcych mile widziana
-
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
-
Biegła obsługa komputera w ramach środowiska Windows
-
Sumienność, skrupulatność i dokładność w działaniu
-
Umiejętność planowania i koordynowania kilku zadań jednocześnie
-
Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
Atrakcyjne warunki zatrudnienia (konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny, prywatne ubezpieczenie medyczne) oraz nowoczesne narzędzia pracy
-
Pełne przeszkolenie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
-
Przyjazną atmosferę pracy