poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- zwrot kosztów używania samochodu prywatnego do celów służbowych.
- posiadasz wykształcenie wyższe zawodowe (techniczne) lub podyplomowe w obszarze nieruchomości,
- posiadasz prawo jazdy kat. B oraz wyrażasz zgodę na używanie własnego samochodu do celów służbowych,
- posiadasz bardzo dobrą znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word,
- znasz ogólnie obowiązujące przepisy w zakresie dotyczącym nieruchomości,
- posiadasz umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w zespole,
- posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu,
- potrafisz skuteczne reagować na problemy pojawiające się na stanowisku pracy,
- jesteś samodzielny, sumienny, odpowiedzialny oraz komunikatywny.
- doświadczenie w zakresie administrowania nieruchomościami będzie dodatkowym atutem.
- odpowiedzialność za wykonanie przewidzianych prawem budowlanym, okresowych kontroli obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń oraz wymaganych serwisów i przeglądów,
- współpraca z organami administracji publicznej, w zakresie realizacji przepisów prawa budowlanego oraz kontroli wykonywanych przez UDT,
- sporządzanie rocznych planów kontroli okresowych i serwisów oraz kosztów ich wykonania,
- pełnienie funkcji koordynatora w zakresie realizacji polityki związanej z prowadzonym rejestrem dotyczącym obowiązkowych przeglądów,
- przygotowywanie wniosków celem uzyskania zgody właścicielskiej na rozbiórkę budynków,
- nadzór nad prowadzeniem książek obiektów budowlanych pod względem poprawności, kompletności wpisów, gromadzenia załączników oraz wykonywania zaleceń pokontrolnych,
- racjonalnie i efektywne gospodarowanie bazą wypoczynkową PP S.A. oraz sporządzanie okresowych analiz efektywności ich wykorzystania.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym