Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym poszukuje osób na stanowisko:
- sprawdzanie wiarygodności dostawców i analizowanie ofert w celu wybrania najkorzystniejszej spośród nich,
- organizowanie przetargów w celu zakupu produktów i usług,
- sporządzanie, uzgadnianie umów/porozumień w celu poprawnego prowadzenia dokumentacji przetargowych,
- prowadzenie wymaganej dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu działalności jednostki organizacyjnej na potrzeby komórek organizacyjnych Spółki.
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy w specjalności administracja,
- wiedza zawodowa w zakresie administracji i logistyki,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.