Zarząd Inwestycji Miejskich
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko
Pracownik ds. koordynacji i odbiorów inwestycji
Miejsce pracy: Wrocław
umowa na zastępstwo
Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie lub
- posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie techniczne,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office,
- umiejętność korzystania z Internetu.
Wymagania dodatkowe:
- w zakresie umiejętności zawodowych:
- znajomość przepisów Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych,
- posiadanie prawa jazdy oraz dysponowanie samochodem prywatnym,
- umiejętność koordynowania i organizowania pracy, prowadzenia korespondencji służbowej;
- w zakresie predyspozycji osobowościowych:
- odpowiedzialność,
- samodzielność,
- rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
- odporność na stres.
Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych:
- re a) koordynacja przygotowania rozpoczęcia inwestycji i remontów,
b) rozeznanie przyszłego terenu budowy,
c) dokonanie niezbędnych uzgodnień z użytkownikami obiektów,
d) sprawdzenie kompletności przekazanej do realizacji dokumentacji i pozwoleń,
e) przygotowywanie informacji w sprawie przeszkód w realizacji budowy i zgłaszanie uwag do działów merytorycznych,
f) organizowanie spotkań koordynacyjnych w sprawie prowadzonych inwestycji,
g) współudział w protokolarnym przejmowaniu placów budów i przekazywaniu ich wykonawcom,
h) przygotowywanie danych do planu w zakresie rzeczowym i finansowym dla prowadzonych przez Dział Realizacji Inwestycji (dalej: Dział) inwestycji i remontów,
i) zbieranie danych dotyczących kosztów prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów pod kątem nie przekraczania wartości umownej oraz środków przeznaczonych na dane zadanie, kontrola wykonania na podstawie fakturowania robót wykonanych, współpraca z Działem Finansowo-Księgowym,
j) koordynacja spraw dotyczących rozpatrywania korespondencji prowadzonych inwestycji
i remontów, w szczególności uzyskiwania i rozpatrywania kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe oraz wniosków o aneksy do zawartych umów,
k) koordynacja przygotowania do zakończenia i przekazania zwrotnego prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów,
l) ustalenie przyszłych użytkowników,
m) informowanie właściwych stron o zakończeniu zadania i obowiązkach z tym związanych,
n) rozeznanie stron do zawarcia lub kontynuacji umów o media,
o) organizowanie i udział w odbiorze prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów przy udziale inspektorów nadzoru,
p) zgłaszanie zgodnie z wymogami Prawa budowlanego zakończenia robót i uzyskanie pozwoleń na użytkowanie dla zakończonych inwestycji i remontów,
q) naliczanie kar umownych zgodnie z postanowieniami umów dla prowadzonych przez Dział zadań,
r) wnioskowanie do Działu Finansowo-Księgowego o zwrot wykonawcom zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
s) koordynacja sporządzania protokołów PT zakończonych inwestycji i remontów,
t) opracowywanie harmonogramu, organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych dla zrealizowanych zadań, egzekwowanie wykonania postanowień zawartych podczas przeglądów zgodnie z zawartymi umowami,
u) kompletowanie niezbędnych aktów prawnych i innych publikacji związanych z zakresem działania Działu,
v) prowadzenie niezbędnej korespondencji w zakresie swojego działania i archiwizacja prowadzonej korespondencji oraz dokumentacji dla zadań zakończonych.