poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną uzależnioną od osiąganych wyników,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wykształcenie wyższe,
- posiadasz znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Word, Excel, Power Point na poziomie bardzo dobrym,
- posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- posiadasz znajomość usług pocztowych,
- posiadasz wysoką orientację biznesową i orientacją na klienta,
- posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów, dążenia do rezultatów i radzenia sobie ze stresem,
- jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną oraz potrafisz dobrze organizować swój czas pracy.
- realizacja planów sprzedaży usług oferowanych przez Grupę Poczty Polskiej S.A. klientom umownym, nadającym przesyłki w obrocie międzynarodowym zarówno z Polski jak i do Polski,
- pozyskiwanie klientów umownych i partnerów biznesowych w obszarze ruchu międzynarodowego, w tym w zakresie transgranicznej sprzedaży internetowej,
- zarządzanie relacjami z grupą dedykowanych klientów międzynarodowych, w tym identyfikacja ich potrzeb, ofertowanie, rozwój współpracy, obsługa posprzedażowa,
- definiowanie wymaganego poziomu jakości, terminowości i ekonomiczności procesów w obrocie międzynarodowym oraz standardów kompleksowej obsługi klientów międzynarodowych,
- inicjowanie zmian w ofercie produktowej i rozwiązań biznesowych w obszarze ruchu międzynarodowego,
- wdrażanie i doskonalenie procesów zarządzania relacjami i obsługi klientów międzynarodowych,
- koordynowanie obsługi klientów międzynarodowych przez struktury, jednostki i komórki organizacyjne Spółki,
- współpraca z właściwymi strukturami, jednostkami i komórkami Spółki w zakresie sprzedaży usług dla klientów międzynarodowych,
- współpraca z Wydziałami Klientów Kluczowych i Regionami Sprzedaży w zakresie procesu wdrożenia klientów międzynarodowych i obsługi posprzedażowej,
- współpraca z Biurem Współpracy i Handlu Międzynarodowego w zakresie operacji międzynarodowych,
- bieżące monitorowanie rynku i konkurencji w zakresie usług dla klientów międzynarodowych,
- opracowywanie sprawozdań, zestawień, raportów i analiz oraz przygotowywanie prezentacji w zakresie realizowanych zadań.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat, lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym