Pracownik ds. Helpdesku
Miejsce pracy:
Kraków
TWOJĄ ROLĄ BĘDZIE:
- Instalacja i konfiguracja urządzeń teleinformatycznych
- Zapewnienie bezpiecznej i wydajnej pracy infrastruktury IT, prace związane z utrzymaniem, konserwacją i naprawą sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
- Usuwanie awarii dotyczących urządzeń sieciowych i systemów serwerowych
- Rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie rozwiązań teleinformatycznych (w tym obsługa zgłoszeń telefonicznych i elektronicznych)
- Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi programów i systemów teleinformatycznych
- Zgłaszanie podwykonawcom wszelkich problemów związanych z działaniem urządzeń i systemów
- Obsługa zdalna oraz na miejscu wszystkich oddziałów Spółki
- Przekazywanie drugiej linii wsparcia, problemów wykraczających poza kompetencje linii pierwszej
CO OTRZYMASZ W ZAMIAN?
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Umowę o pracę
CO OTRZYMASZ W ZAMIAN?
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Umowę o pracę
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata – warunek konieczny
- Wykształcenie min. średnie (mile widziany profil informatyczny)
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 7/8/10 (instalacja, konfiguracja) – warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office od wersji 2010 - warunek konieczny
- Wiedza z zakresu sieci TCP/IP- warunek konieczny
- Podstawowa wiedza z zakresu obsługi systemów GNU/LINUX
- Podstawowa wiedza z zakresu obsługi systemów Windows Server od wersji 2008 R2
- Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego i biurowego oraz umiejętność jego naprawy
- Zdolności analityczne
- Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność
- Gotowość do pracy zmianowej (3 zmiany, weekendy oraz święta)
- Gotowość do wyjazdów służbowych
- Znajomość języka angielskiego- poziom B1
- Prawo jazdy kategorii B
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń –mile widziane