Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Helpdesk Operator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik ds. Helpdesku

LS Airport Services S.A.
Katowice
praca stacjonarna
2057 dni temu
Pracownik ds. Helpdesku
Miejsce pracy:
Katowice
TWOJĄ ROLĄ BĘDZIE:
  • Instalacja i konfiguracja urządzeń teleinformatycznych
  • Zapewnienie bezpiecznej i wydajnej pracy infrastruktury IT, prace związane z utrzymaniem, konserwacją i naprawą sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
  • Usuwanie awarii dotyczących urządzeń sieciowych i systemów serwerowych
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie rozwiązań teleinformatycznych (w tym obsługa zgłoszeń telefonicznych i elektronicznych)
  • Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi programów i systemów teleinformatycznych
  • Zgłaszanie podwykonawcom wszelkich problemów związanych z działaniem urządzeń i systemów
  • Obsługa zdalna oraz na miejscu wszystkich oddziałów Spółki
  • Przekazywanie drugiej linii wsparcia, problemów wykraczających poza kompetencje linii pierwszej
CO OTRZYMASZ W ZAMIAN?
  • Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Niezbędne szkolenia i certyfikaty
  • Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
  • Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin   
  • Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
  • Karty sportowe
  • Umowę o pracę
CO OTRZYMASZ W ZAMIAN?
  • Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Niezbędne szkolenia i certyfikaty
  • Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
  • Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin   
  • Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
  • Karty sportowe
  • Umowę o pracę
Czego od Ciebie oczekujemy:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata – warunek konieczny
  • Wykształcenie min. średnie (mile widziany profil informatyczny)
  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 7/8/10 (instalacja, konfiguracja) – warunek konieczny
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office od wersji 2010 - warunek konieczny
  • Wiedza z zakresu sieci TCP/IP- warunek konieczny
  • Podstawowa wiedza z zakresu obsługi systemów GNU/LINUX
  • Podstawowa wiedza z zakresu obsługi systemów Windows Server od wersji 2008 R2
  • Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego i biurowego oraz umiejętność jego naprawy
  • Zdolności analityczne
  • Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność
  • Gotowość do pracy zmianowej (3 zmiany, weekendy oraz święta)
  • Gotowość do wyjazdów służbowych
  • Znajomość języka angielskiego- poziom B1
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń –mile widziane
  • LS Airport Services S.A.
    J. Gordona Bennetta 2b,
    02-159 Warszawa
  • t: +48 887 861 249
    www.lsas.aero

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Helpdesk Operator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...