Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy,
ul. Bolesława Chrobrego 7, 02-479 Warszawa
DYREKTOR ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
W DZIELNICY WŁOCHY M.ST. WARSZAWY
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
w pełnym wymiaru czasu pracy
DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY
Termin składania dokumentów: 15-06-2021
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- naliczanie czynszu za lokale mieszkalne, użytkowe i garaże,
- rozliczanie z.w., c.w. kanalizacji i co.,
- ewidencja zmian na kontach lokali przygotowywanie powiadomień o zmianach wysokości opłat,
- bieżąca analiza stanów finansowych kont, sporządzanie rejestrów sprzedaży, plików JPK,
- udzielanie najemcom i użytkownikom lokali wyjaśnień i informacji dotyczących opłat,
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- księgowanie dokumentów finansowych,
- analiza wpłat,
- wystawianie faktur dla użytkowników lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w siedzibie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy (parter i poziom -1). Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. W budynku ciągi komunikacyjne o odpowiednich szerokościach, umożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W pomieszczeniu pracy odpowiednie szerokości dojść i przejść zgodnie z przepisami bhp. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Ponadto praca na terenie m. st. Warszawy w związku ze współpracą z urzędami.
Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, obsługa urządzeń biurowych.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera;
- wykształcenie średnie oraz min. 4 letni staż pracy lub wyższe min. 2 letni staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie wyższe min. I stopnia w zakresie administracji, finansów, rachunkowości,
- znajomość obsługi programu Softhard ZSI Papierus SQL,
- doświadczenie w pracy w dziale finansowo-księgowym w administracji państwowej lub samorządowej,
- znajomość obsługi programów MS Word i MS Excel,
- znajomość regulacji prawnych wymaganych do podjęcia pracy na stanowisku: ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, ustawa o podatku od towarów.
- umiejętność pracy w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisane odręcznie curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- podpisany odręcznie list motywacyjny;
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności;
- podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karne skarbowe;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1282 ze zm.);
- podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celach rekrutacyjnych;
- dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.