Ogłoszenie numer: 1317590, z dnia 2016-10-10
Zakład realizuje zadania gminy związane z zaspokajaniem potrzeb mieszkaniowych ludności oraz gospodaruje w imieniu Miasta Świnoujścia nieruchomościami, w skład których wchodzą w szczególności: gminny zasób mieszkaniowy, lokale użytkowe oraz tereny przyległe. W budynkach wspólnot mieszkaniowych nieruchomością wspólną zarządzają wyłonieni przez wspólnoty mieszkaniowe zarządcy nieruchomości lub zarządy wspólnot, natomiast Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu wykonuje obowiązki właścicielskie Miasta związane z posiadanymi przez Miasto udziałami w nieruchomościach wspólnych. Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu wykonuje także inne obowiązki Miasta wynikające ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 ze zm.), jak odtwarzanie lub aktualizacja dokumentacji technicznej budynków. Poza tym zapewnia lokale socjalne osobom uprawnionym do ich otrzymania takich lokali na mocy wyroków eksmisyjnych i zapewnia lokale zamienne. Lokalami mieszkalnymi znajdującymi się w obiektach użyteczności publicznej zarządzają jednostki organizacyjne Miasta administrujące tymi obiektami. Nadzór Miasta nad działalnością Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu sprawuje Wydział Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami Urzędu Miasta Świnoujście, za wyjątkiem lokali w obiektach użyteczności publicznej i działań określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), nad którymi nadzór sprawuje Wydział Ewidencji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miasta Świnoujście. Realizacją inwestycji polegających na budowie budynków z lokalami mieszkalnymi zajmuje się Wydział Inżyniera Miasta Urzędu Miasta Świnoujście.
Pracownik ds. Eksploatacyjnych
Miejsce pracy: Świnoujście
Opis stanowiska
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- przygotowywanie projektów planów remontów, konserwacji, modernizacji i inwestycji w oparciu o przeglądy okresowe budynków i lokali, potwierdzone zgłoszenia lokatorów, zarządców lub innych służb i osób uprawnionych do tych czynności jak również w oparciu o wieloletni program gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy lub zlecone przez jednostkę samorządu terytorialnego w ramach zadań statutowych,
- przygotowanie materiałów zebranych w trakcie przeglądów i zgłaszanych wniosków do ujęcia w realizowanych lub przyszłych programach gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy,
- zgłaszanie służbom logistycznym zakładu zakresu zamówień koniecznych do realizacji przedsięwzięć zaplanowanych w danym okresie celem ogłoszenia zamówienia,
- nadzorowanie robót wykonywanych przez wykonawców oraz monitorowanie stopnia zaawansowania i jakości robót budowlanych,
- uczestnictwo w odbiorze zleconych wykonawcom obcym robót budowlanych,
- dokumentowanie odbioru prac protokołem odbioru na każdym etapie zaawansowania robót,
- realizację praw i obowiązków gminy jako właściciela nieruchomości - między innymi poprzez uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, przygotowywanie korespondencji i kontaktowanie się z zarządami wspólnot z zakresu związanego z merytoryczną pracą służb technicznych,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wymaganymi odrębnymi przepisami jak również zestawień, raportów i opracowań dla potrzeb kadry zarządzającej,
- pozyskiwanie danych (w formie elektronicznej) z faktur otrzymanych od dostawców mediów (energia elektryczna, gaz, woda, ciepło, paliwa) oraz ich opracowanie merytoryczne wraz z dokonaniem propozycji rozliczenia wg miejsc powstawania wydatków,
- monitorowanie wielkości zużyć mediów na nieruchomościach w zasobie gminy i podejmowanie działań sprawdzających i kontrolnych w celu wyjaśnienia ewentualnych różnic,
- terminowe i merytoryczne potwierdzanie na dokumentach księgowych zrealizowanych robót budowlanych, dostaw lub usług w ramach prowadzonych spraw,
- przygotowywanie i aktualizacja regulaminów rozliczeń za dostawy mediów do budynków i poszczególnych lokali,
- przygotowanie danych do zaliczek za korzystanie z mediów a także opłat z tytułu oddania użytkownikom poszczególnych urządzeń technicznych na podstawie zużycia w badanym okresie,
- współpracę z właściwymi komórkami zakładu w zakresie przekazywania danych niezbędnych do realizacji zadań z zakresu gospodarowania lokalami i budynkami, w tym bieżącego przekazywania informacji niezbędnych do aktualizacji danych w systemach informatycznych,
- przyjmowanie awarii i usterek technicznych dotyczących budynków i lokali administrowanych przez zakład,
- zgłaszanie szkód w gospodarowanym mieniu powstałych na skutek awarii sprzętu technicznego do ubezpieczyciela mienia,
- udzielanie odpowiedzi na pytania klientów zakładu z zakresu technicznej obsługi budynków i lokali mieszkalnych będących w zasobach gminy,
- przejmowanie oraz przekazywanie na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali mieszkalnych będących w administrowaniu i zrządzaniu przez zakład,
- uczestniczenie w odbiorach robót realizowanych przez najemców oraz ustalenie poziomu kosztów za wykonane prace,
- uczestniczenie w zadaniach związanych z opiniowaniem przygotowanych zamówień publicznych.
Wymagania
WYMAGANIA KONIECZNE
O STANOWISKO MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ OSOBY, KTÓRE:
- posiadają obywatelstwo polskie,
- mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,
- posiadają wykształcenie średnie i co najmniej 4 letni staż pracy lub wyższe i co najmniej 2 letni staż pracy,
- nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadają dobrą znajomość regulacji prawnych w zakresie odpowiadającym profilowi działalności Zakładu.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- znajomość prawa w zakresie finansów publicznych i zamówień publicznych, prawa budowlanego,
- doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy,
- sumienność, dokładność, odpowiedzialność,
- komunikatywność,
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych,
- bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office oraz urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy
Warunki pracy:
Charakter pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadań:
- praca administracyjno - biurowa wykonywana głównie w pozycji siedzącej,
- praca przy monitorze ekranowym,
- praca w terenie – na placu budowy (sporadycznie).
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca wykonywana w siedzibie Zakładu przy ul. Wyspiańskiego 35c w Świnoujściu, którego wyposażenie zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki do jej świadczenia,
- stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze budynku,
- podstawowe wyposażenie stanowiska pracy:
- zestaw komputerowy,
- meble biurowe,
- oświetlenie sztuczne i naturalne,
- budynek nie jest wyposażony w urządzenia umożliwiające poruszanie się na wózku inwalidzkim.
Czas pracy i zasady wypłaty wynagrodzenia:
- norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin,
- norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin,
- wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu z dołu, nie wcześniej niż 3 dni robocze przed zakończeniem miesiąca i nie później niż w ostatnim dniu miesiąca, za który wynagrodzenie przysługuje,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie w sierpniu 2016 r. wyniósł powyżej 6 %.
Wynagrodzenie
Od 2500 do 2500 PLN