Ogłoszenie numer: 1285461, z dnia 2016-09-20
Fundacja Wspólnota Nadziei
Fundacja Wspólnota Nadziei działająca na rzecz osób niepełnosprawnych
z autyzmem poszukuje pracownika na stanowisko:
Pracownik ds. administracyjnych
Miejsce pracy: małopolskie, Więckowice k. Krakowa
Nr Ref.: Pracownik ds. administracyjnych
Opis stanowiska
-
bieżące koordynowanie działań organizacyjno – administracyjnych,
-
obsługa administracyjna biura, obsługa korespondencji Fundacji, prowadzenie dokumentacji (porządkowanie, archiwizowanie dokumentów),
-
przygotowywanie wniosków grantowych i aplikacyjnych, koordynacja małych projektów i zadań zleconych,
-
koordynowanie realizacji projektów charytatywnych i akcji 1%,
-
kontakt z potencjalnymi sponsorami i darczyńcami, tworzenie ofert współpracy,
-
koordynacja wolontariatu,
-
realizacja działań promocyjnych w oparciu o obsługę strony internetowej Fundacji oraz portali internetowych.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe,
-
znajomość zagadnień dot. organizacji pozarządowych oraz podmiotów ekonomii społecznej,
-
wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
-
umiejętność pracy wielozadaniowej, dobra organizacja pracy,
-
znajomość pakietu Office, obsługi urządzeń biurowych,
-
umiejętność redagowania pism urzędowych.
Oferujemy
-
umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
-
możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia, długotrwałą współpracę.