Ogłoszenie numer: 769917, z dnia 2015-08-11
Szkoła Tańca i Baletu "Fouette"
Szkoła Tańca i Baletu "Fouette" jest prywatną szkołą baletową z wieloletnim doświadczeniem i rodzinną tradycją. Założona przez dr hab. Beatę Książkiewicz, prof. UMFC. Kształci dzieci i młodzież w takich przedmiotach jak: taniec klasyczny, modern, jazz, funky jazz, taniec charakterystyczny, akrobatyka. Szczególną stroną działalności szkoły jest współpraca ze szkołami baletowymi za granicą.
Pracownik ds. Administracyjnych / Obsługi Sekretariatu
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- prowadzenie sekretariatu szkoły;
- obsługa rozmów telefonicznych;
- administrowanie korespondencją pocztową i elektroniczną, klasyfikacja, archiwizacja;
- archiwizacja, klasyfikacja zdjęć i filmów;
- monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i realizacja koniecznych zamówień;
- aktywne wspomaganie pracy przełożonych;
- dbałość o dobry wizerunek biura;
- zlecone prace administracyjne.
Wymagania
- doświadczenie w pracy biurowej;
- wykształcenie wyższe;
- pozytywne podejście do dzieci;
- znajomość języka angielskiego (chęć nauki);
- łatwość w pisaniu (kursy pisarskie, polonistyka) ;
- sprawna obsługa komputera (Windows, MS Office, Internet, portali społecznościowych i strony internetowej) oraz innych urządzeń biurowych;
- chęć nauki i doskonalenia umiejętności;
- zaangażowanie, aktywność, duża energia, inicjatywa, otwartość umysłu;
- pomoc przy wydarzeniach i obchodach szkolnych;
- wysokie zasady moralne i etyczne;
- precyzja, szybkość i konsekwencja w realizacji działań;
- dyskrecja, lojalność;
- doskonała organizacji pracy, samodzielności, systematyczności, zaangażowania w działalność firmy;
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
- okres próbny;
- możliwość zdobycia wszechstronnych doświadczeń zawodowych i rozwoju;
- dużą samodzielność w działaniu;
- sympatyczną atmosferę pracy;
- satysfakcje z pracy.
Wynagrodzenie
Od 2000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.