Ogłoszenie numer: 1306894, z dnia 2016-09-19
Zarząd Dróg Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Pracownik ds. administracyjno-gospodarczych w Wydziale Administracyjnym
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- przygotowywanie postępowań przetargowych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych
- monitorowanie wydatków zgodnie z planem finansowym
- obsługa gospodarcza pracowników wraz z zastępstwem pracownika archiwum
- obsługa programu SIGNUM – elektronicznego systemu obsługi obiegu dokumentów
- obsługa administracyjno-biurowa wydziału
Wymagania
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe – kierunek: administracja, ekonomia
- 5 lat doświadczenia zawodowego
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu: Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ogólna znajomość przepisów Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera pakiet Ms Office oraz sprzętu biurowego
- znajomość specyfiki pracy biurowej (doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych)
- doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej
- dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność
- prawo jazdy kat. B
Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- praca w biurze (parter - pomieszczenie nie jest przystosowane dla wózków inwalidzkich)
- doraźne prowadzenie pojazdu służbowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.