providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w projektach regulacyjnych zakładających wdrożenie w banku wymagań prawnych oraz regulacji nadzorczych, w szczególności: DORA, Ustawy KSC oraz NIS2,wspierasz oraz rekomendujesz zmiany i doskonalisz procesy dotyczące, min: zarządzania ryzykiem...
Pracownik do wygłaszania zapowiedzi megafonowych (komunikatów)
Pracownik do wygłaszania zapowiedzi megafonowych (komunikatów)
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Opole
praca stacjonarna
3090 dni temu
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Osoba do wygłaszania zapowiedzi megafonowych (komunikatów)
Miejsce pracy: Opole
Nr ref.: WZ/IZ/67/05/16
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
wygłaszanie standardowych komunikatów megafonowych w języku angielskim o wjeździe/odjeździe pociągu,
przygotowanie (tłumaczenie) oraz wygłaszanie dodatkowych komunikatów megafonowych w języku angielskim.
Wymagane kwalifikacje:
wykształcenie minimum średnie ogólnokształcące,
bardzo dobra dykcja,
dobra znajomość języka angielskiego (od poziomu B1 wzwyż, w mowie i piśmie) potwierdzona certyfikatem lub innym dokumentem,
umiejętność pracy pod presją,
umiejętność pracy w zespole,
dyspozycyjność (gotowość do pracy zmianowej), odpowiedzialność.
Mile widziane kwalifikacje:
status studenta lub osoby uczącej się do 26 roku życia,
znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego.
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia w okresie lipiec – sierpień.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w projektach regulacyjnych zakładających wdrożenie w banku wymagań prawnych oraz regulacji nadzorczych, w szczególności: DORA, Ustawy KSC oraz NIS2,wspierasz oraz rekomendujesz zmiany i doskonalisz procesy dotyczące, min: zarządzania ryzykiem...