Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Sekretarka Wrocław
Pracownik do spraw obsługi sekretariatu

Pracownik do spraw obsługi sekretariatu

Urząd Miejski Wrocławia
Wrocław, ul. Gabrieli Zapolskiej 4
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
6 godz. temu
Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw obsługi sekretariatu
Biuro Realizacji Projektów Międzywydziałowych

Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należała obsługa sekretariatu Biura Realizacji Projektów Międzywydziałowych, w tym:
  • organizacja i obsługa bieżącej pracy Dyrektora Biura Realizacji Projektów Międzywydziałowych
  • prowadzenie kalendarza oraz organizacja i obsługa spotkań Dyrektora Biura Realizacji Projektów Międzywydziałowych
  • prowadzenie spraw związanych z organizowaniem wyjazdów służbowych Dyrektora Biura Realizacji Projektów Międzywydziałowych
  • przyjmowanie, rejestrowanie, rozdział i wysyłanie korespondencji
  • udzielanie informacji klientom
  • archiwizowanie dokumentów
  • przygotowywanie treści medialnych dotyczących działań Biura Realizacji Projektów Międzywydziałowych.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:

Miejsce pracy:
budynek Urzędu - ul. Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław

 

Stanowisko pracy:
  • praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
  • dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, podjazd do budynku, winda, wózek ewakuacyjny.
Przewidywany termin zatrudnienia:

II kwartał 2025 r.

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie 
  • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
  • znajomość języka angielskiego
  • obsługa pakietu Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie: wyższe
  • umiejętność pracy w zespole, sumienność, samodzielność, kreatywność, komunikatywność.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu lutym 2025 roku wyniósł poniżej 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
  • kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga:
Należy złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne.

Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.

Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw obsługi sekretariatu w nieprzekraczalnym terminie do 24 marca 2025 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).


Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia) zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.

Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim Wrocławia jest zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, ścieżka dostępu: bip.um.wroc.pl, Urząd Miejski, lewe menu: Sygnaliści.

link: https://bip.um.wroc.pl/artykuly/1225/sygnalisci

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Urząd Miejski Wrocławia

Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.

Podobne oferty

  • Kierownik Biura

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Utrzymanie i organizacja biura; Obsługa połączeń i front office; Zarządzanie zaopatrzeniem biurowym; Wdrażanie nowych pracowników; Zarządzanie korespondencją; Wsparcie działu HR i organizacja wydarzeń; Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Office Manager

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; HR...
  • Pracownik ds. obsługi sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 godz.
    prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie, rejestrowanie i rozdział przesyłek zgodnie z wewnętrznymi przepisami, konfekcjonowanie i wysyłanie przesyłek za pośrednictwem operatora pocztowego, firm kurierskich i poczty elektronicznej, koordynacja przepływu informacji pomiędzy komórkami...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Kutno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Sekretarka / Sekretarz

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Przygotowywanie pism i dokumentów na potrzeby prawników; Organizacja sekretariatu i dbanie o płynny obieg dokumentacji; Zarządzanie kalendarzem spotkań i terminami procesowymi; Kontakt z sądami, urzędami oraz klientami kancelarii;...
  • Sekretarka

    Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A.   Dębica    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie sekretariatu Spółki; Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji; Prowadzenie rejestrów pism przychodzących i wychodzących; Przygotowanie korespondencji do wysyłki; Przyjmowanie telefonów oraz udzielanie informacji; Obsługa interesantów.
  • Pracownik biurowy ds. Promocji i Współpracy Edukacyjnej

    Grupa Pascal   Kutno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dostosowanych do potrzeb klientów. Realizacja celów sprzedażowych i zarządzanie relacjami z klientami. Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż usług edukacyjnych. Współpraca z zespołem grafików przy tworzeniu materiałów...
  • Pracownik Sekretariatu Kancelarii Prawnej

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Poszukujemy pracownika sekretariatu kancelarii prawnej, który dołączy do naszego zespołu i wesprze nas w prowadzeniu kancelarii. odbiór, segregacja i rozdzielanie korespondencji zgodnie z wyznaczonymi schematami wraz z codzienną obsługą korespondencji wychodzącej; przygotowywanie prostych...
  • Sekretarz / Sekretarka w Biurze Zarządu

    LIBRUS   Katowice, al. Korfantego 193    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Librus #inspirujeMY Lubisz pracować z różnorodnymi zadaniami i łatwo przychodzi Ci przełączanie się między nimi? Czekamy na Ciebie! Dołącz do naszego zespołu! Co będziesz u nas robić? Dbać o przestrzeń biurową dbać o firmowe kwiaty; zapewniać działanie ekspresów do kawy dbać o...
  • Pracownik sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Nowy Dwór Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Organizacja pracy sekretariatu oraz obsługa centrali telefonicznej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów; Obsługa gości i organizacja spotkań, zebrań oraz eventów; Organizacja podróży służbowych; Wsparcie w sprawach administracyjnych i organizacyjnych; Kontrola...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379