(2 etaty)
Wydział Nabywania i Sprzedaży Nieruchomości
- nabywanie nieruchomości do zasobu komunalnego, w tym:
- analiza zasadności i celowości nabywania do zasobu komunalnego nieruchomości
- przygotowywanie nieruchomości do obrotu cywilnoprawnego
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w procedurze obrotu nieruchomościami, w tym dotyczącej zawarcia aktów notarialnych, oraz w postępowaniu administracyjnym do wydania decyzji
- uczestnictwo w pracach Komisji i zespołach negocjacyjnych
- nabywanie w drodze rokowań nieruchomości na cele rozwojowe i inwestycyjne Miasta
- znoszenie współwłasności nieruchomości poprzez nabywanie udziałów od współwłaścicieli
- reprezentowanie Gminy Wrocław jako zarządcy dróg publicznych w postępowaniach administracyjnych o wywłaszczenie oraz w postępowaniach o ustalenie odszkodowań za grunty
- ustalanie odszkodowań z tytułu przejęcia z mocy prawa gruntów pod drogi publiczne
- zamiana gruntowych i lokalowych nieruchomości komunalnych na nieruchomości będące własnością lub będące w użytkowaniu wieczystym
- ustalanie warunków przejmowania nieruchomości do zasobu komunalnego za zaległości podatkowe
- zawieranie aktów notarialnych
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w procedurze waloryzacji odszkodowań
- sporządzanie sprawozdań i dokumentacji finansowo-księgowej
- bieżąca obsługa klientów, w tym:
- udzielanie informacji związanych z obrotem cywilnoprawnym nieruchomości
- przyjmowanie i ewidencja wniosków o nabycie lub zamianę nieruchomości.
Miejsce pracy:
budynek Urzędu - plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław.
- praca stacjonarna, przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- praca w terenie (oględziny nieruchomości)
- stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
I kwartał 2025 r.
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- obsługa pakietu Microsoft Office.
- wykształcenie: prawo lub administracja lub gospodarka nieruchomościami lub profil ekonomiczny
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- umiejętność czytania map i planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na trudne sytuacje zawodowe.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu październiku 2024 roku wyniósł poniżej 6%.
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
- kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga:
Należy złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak:
CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne.
Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw nabywania i zamiany nieruchomości w nieprzekraczalnym terminie do 2 grudnia 2024 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia) zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.
Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim Wrocławia jest zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, ścieżka dostępu: bip.um.wroc.pl, Urząd Miejski, lewe menu: Sygnaliści.
link: https://bip.um.wroc.pl/artykuly/1225/sygnalisci
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.