Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw modelowań i monitoringu
Biuro Zrównoważonej Mobilności
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
- aktualizacja i rozwój matematycznego modelu ruchu dla miasta, w tym:
- pozyskiwanie i aktualizacja danych o mieście w zakresie transportu i zjawisk komunikacyjnych
- budowa i kalibracja modelu ruchu
- rozwój narzędzi wykorzystywanych w modelowaniu komunikacyjnym
- projektowanie i wykonywanie analiz związanych z transportem, w tym:
- sporządzanie symulacji komunikacyjnych
- opracowywanie analiz w środowisku GIS
- przygotowywanie prezentacji multimedialnych
- monitorowanie realizacji Wrocławskiej polityki mobilności
- badanie ruchu, w tym:
- udział w Kompleksowych Badaniach Ruchu
- przetwarzanie zebranych danych na potrzeby modelu ruchu oraz innych analiz transportowych i przestrzennych
- udział w konsultacjach społecznych, w tym:
- przygotowywanie materiałów na konsultacje społeczne
- udział w spotkaniach konsultacyjnych
- inwentaryzacje, badania i pomiary ruchu w terenie, w tym:
- pozyskiwanie danych w trakcie inwentaryzacji, badań i pomiarów w terenie na potrzeby realizacji projektów transportowych
- opracowywanie i analiza zebranych danych.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Urzędu - ul. Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław.
Stanowisko pracy:
- praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- praca w terenie
- dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, podjazd do budynku, winda, wózek ewakuacyjny.
Przewidywany termin zatrudnienia: III kwartał 2023 r.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe
- znajomość tematyki modelowań transportowych
- umiejętność opisywania i analizowania zjawisk komunikacyjnych
- umiejętność zbierania i przetwarzania zbiorów danych
- obsługa pakietu Microsoft Office
- znajomość oprogramowania ArcGIS.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie gospodarki przestrzennej lub geoinformatyki lub transportu
- znajomość języka angielskiego
- znajomość obsługi oprogramowania do modelowań przestrzennych lub transportowych, np. PTV Visum, Emme2
- znajomość języka zapytań używanego przy pracach na bazie danych, np. SQL
- znajomość narzędzi do zarządzania bazami danych, np. Microsoft SQL Server
- znajomość obsługi oprogramowania graficznego wspomagającego projektowanie
- umiejętność planowania i organizacji pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2023 roku wyniósł poniżej 6%.
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
- kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.