Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw mobilności aktywnej
Biuro Zrównoważonej Mobilności
- udział w kształtowaniu przestrzeni miejskiej przyjaznej rowerzystom i pieszym, w tym:
- planowanie rozbudowy sieci tras rowerowych
- tworzenie wytycznych w zakresie rozwiązań technicznych dla ruchu rowerowego i pieszego
- przeprowadzanie wizji w terenie
- dokonywanie pomiarów ruchu rowerowego i pieszego
- przygotowywanie zleceń i procedur przetargowych dla opracowań niezbędnych przy realizacji polityki rowerowej
- współpraca ze środowiskami rowerowymi
- sporządzanie opinii i odpowiedzi na wnioski, w tym:
- opiniowanie projektów pod kątem zgodności z polityką zrównoważonej mobilności, polityką rowerową oraz ideą promowania mobilności aktywnej
- opiniowanie opracowań w celu koordynacji rozwiązań transportowych i infrastrukturalnych
- udzielanie odpowiedzi na wnioski w sprawach związanych z infrastrukturą rowerową oraz pieszą
- współpraca przy realizacji zadań informacyjnych, promocyjnych oraz edukacyjnych w zakresie ruchu rowerowego, w tym:
- współpraca przy realizacji edukacyjnych i promocyjnych działań na rzecz rozwoju ruchu rowerowego
- zbieranie, aktualizowanie i przygotowywanie danych związanych w ruchem rowerowym
- przygotowywanie prezentacji multimedialnych, wypowiedzi słownych, przygotowanie wsadu merytorycznego do notatek prasowych z zakresu zadań rowerowych
- współpraca ze służbami miejskimi oraz projektantami opracowującymi dokumentacje techniczne dla zadań transportowych, w tym:
- współpraca z Zarządem Dróg i Utrzymania Miasta, Wrocławskimi Inwestycjami oraz Zarządem Inwestycji Miejskich i Zarządem Zieleni Miejskiej w zakresie realizacji projektów wpływających na ruch rowerowy i pieszy
- udział w radach technicznych
- opiniowanie projektów technicznych
- udział w konsultacjach społecznych, w tym:
- przygotowywanie materiałów na konsultacje społeczne
- wsparcie przy tworzeniu raportu z konsultacji społecznych
- udział w spotkaniach konsultacyjnych.
- praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- praca w terenie
- stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: w zakresie przygotowywania lub opiniowania dokumentacji projektowych związanych z infrastrukturą rowerową lub pieszo-rowerową
- znajomość tematyki mobilności aktywnej w mieście
- znajomość typów infrastruktury rowerowej dla rowerzystów
- podstawowa znajomość Standardów projektowych i wykonawczych dla infrastruktury rowerowej województwa dolnośląskiego
- podstawowa znajomość Wrocławskich standardów kształtowania przestrzeni miejskich przyjaznych pieszym
- obsługa pakietu Microsoft Office.
- wykształcenie: w zakresie transportu lub planowania transportu lub inżynierii lądowej lub gospodarki przestrzennej lub drogownictwa
- znajomość języka angielskiego
- umiejętność projektowania infrastruktury rowerowej
- umiejętność planowania i organizacji pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu grudniu 2022 roku wyniósł poniżej 6%.
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
- kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np.: świadectw pracy, referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu)
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.