Pracownik do spraw kontroli finansowej

Urząd Miejski Wrocławia
Wrocław, ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 dni temu
Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw kontroli finansowej (2 etaty)
Wydział Kontroli
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
  • przeprowadzanie kontroli, w tym:
    • przygotowywanie i analiza dokumentacji organizacyjno-prawnej i finansowo-księgowej niezbędnej do przeprowadzenia kontroli
    • przeprowadzanie kontroli planowych oraz o charakterze doraźnym
    • prowadzenie korespondencji związanej z kontrolą oraz kompletowanie akt kontroli
    • dokumentowanie ustaleń kontroli w protokołach, w tym stwierdzonych nieprawidłowości
    • opracowywanie wystąpień pokontrolnych
    • opracowywanie i składanie wniosków o zamknięcie akt kontroli
  • udostępnianie informacji publicznej w zakresie realizowanym przez Dział Kontroli Finansowych, w tym:
    • przygotowywanie dokumentacji i danych do udostępnienia osobom fizycznym i prawnym informacji publicznej
    • przygotowywanie projektów decyzji odmownych
    • sporządzanie analiz, statystyk i sprawozdań
  • publikacja treści w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) w zakresie realizowanym przez Dział Kontroli Finansowych, w tym:
    • analiza przeznaczonych do publikacji treści w zakresie anonimizacji danych prawnie chronionych
    • publikowanie informacji w BIP
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:

Miejsce pracy:

budynek Urzędu - ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10; 50-031 Wrocław.

Stanowisko pracy:
  • praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
  • praca w terenie - przeprowadzanie kontroli
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Przewidywany termin zatrudnienia:

IV kwartał 2024 r. – I kwartał 2025 r.

 

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość technik i metod kontroli
  • obsługa pakietu Microsoft Office
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie: profil ekonomiczny
  • umiejętność prezentacji wyników z przeprowadzonych analiz
  • planowanie i organizowanie pracy, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność, zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu wrześniu 2024 roku wyniósł poniżej 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
  • kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga:

Należy złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak:
CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne.

Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.

Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw kontroli finansowej w nieprzekraczalnym terminie do 4 listopada 2024 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia) zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.

Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim Wrocławia jest zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, ścieżka dostępu: bip.um.wroc.pl, Urząd Miejski, lewe menu: Sygnaliści.

link: https://bip.um.wroc.pl/artykuly/1225/sygnalisci

 

Poznaj

Urząd Miejski Wrocławia

Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.